6.1 L6

csm_10.TCD_6.1_IND_front_l_top_2159e32371

Chłodzone cieczą silniki 6-cylindrowe w układzie rzędowym, turbodoładowane, z chłodzeniem powietrza doładowującego i zewnętrznym układem recyrkulacji spalin.

Jednakowe wymiary zabudowy oraz mocowanie  silnika ułatwiają dostosowanie istniejących instalacji do wymogów przyszłych norm  emisji spalin.

Silniki te są wyposażone w modułowe systemy  oczyszczania  spalin (EAT) z elementami  systemu  DVERT® I opcjonalnymi wariantami konfiguracyjnymi. Dla producenta  oznacza to dużą elastyczność przy montażu silnika w maszynie.

Wydajne układy wtryskowe DEUTZ Common-Rail (DCR®) oraz elektroniczne sterowanie silnikiem  (EMR 4) z inteligentnym podłączeniem do układu napędowego gwarantują najlepszą wydajność silnika przy minimalnym zużyciu paliwa.

Możliwość rozruchu w ekstremalnie niskich temperaturach.

Długie czasookresy wymian oleju do 500h jak również łatwy i nieskomplikowany sposób wymiany wszystkich płynów silnika obniża koszty eksploatacji.

Kompaktowa konstrukcja silnika, jak również zorientowany na  klienta system opcjonalnych elementów zabudowy, redukują koszty oraz zwiększają liczę możliwych zastosowań.

100% odbiór mocy od strony koła zamachowego i czoła silnika oraz dodatkowe  punkty odbioru mocy   aż do 315 Nm.

Silniki spełniają wymagania norm EU Stufe IIIB i US EPA Tier 4 interim z technologią DVERT® z filtrem cząstek stałych (DPF). Dodatkowo dla norm EU Stufe IV / US Tier 4 z układem SCR. Wariant bez układu EAT jest dostępny opcjonalnie  dla niektórych rynków. Dzięki zastosowaniu filtra cząstek stałych spełniają one limity emisji w UE dla etapu V, których należy spodziewać się od 2019 roku.

facebook                                                                                                              logo deutz małe