csm_10.TCD_5.0_front_l_top_2bc68ca8ff

Chłodzony wodą 4-cylindrowy silnik rzędowy z turbodoładowaniem i chłodzeniem powietrza ładującego.
Silnik i układ oczyszczania spalin (AGN) są zoptymalizowane pod kątem optymalnej sprawności całego systemu, zapewniając w ten sposób minimum paliwa i całkowite koszty eksploatacji.

Nowoczesny i niezwykle kompaktowy silnik charakteryzuje się niską konstrukcją rurociągów ze zredukowaną liczbą części, ścisłą separacją od gorącej i zimnej strony w celu obejścia środków ochrony termicznej, jak również zmniejszenia strat mocy (obieg oleju i wody).

Wymiary instalacji i interfejsy użytkownika są niemal identyczne jak w TCD 4.1, dzięki czemu silnik można zintegrować z istniejącymi maszynami bez większego wysiłku.

Głowica cylindra przepływowego z wysokim usieciowaniem części i funkcji posiada bezobsługową hydrauliczną regulację zaworów i solidną, odporną na kurz obudowę.

100% odbiór mocy na koło zamachowe i przednie oraz dodatkowo do dwóch napędów pomocniczych o całkowitym momencie obrotowym do 700 Nm.

Silniki spełniają wymagania EU V i US EPA Tier 4 z DVERT®, selektywną katalityczną redukcją (SCR) i cząsteczką (DPF). Dostępny jest wariant bez AGN dla mniej regulowanych rynków.

facebook                                                                                                                    logo deutz małe