2.9 L4

csm_04_TCD_2_9_IND_withoutEAT_front_l_hig_1a8c43e042     csm_TCD-2.9-Agri_8326b04304

Nowo zaprojektowany  4  cylindrowy  rzędowy silnik chłodzony cieczą z zewnętrzną  recyrkulacją  spalin. Wolnossący lub turbodoładowany,  opcjonalnie z chłodzeniem powietrza doładowującego.

Zastosowanie znanego katalizatora DOC umożliwia bezobsługową pracę we wszystkich zastosowaniach  oraz warunkach środowiskowych. Filtr cząstek stałych  DPF jest dostępny opcjonalnie. 

Silniki te  są  wyposażane  w modułowy system  obróbki spalin (EAT) , który  opcjonalnie  może być  zamontowany  bezpośrednio na silniku co upraszcza  montaż  w maszynie. System wtrysku Common Rail jak również wysokowydajny proces  spalania z zewnętrznym chłodzonym układem recyrkulacji spalin gwarantuje wysoką wydajność silnika przy możliwie najmniejszym zużyciu paliwa i emisji spalin. Możliwość rozruchu w ekstremalnie niskich temperaturach. 

Wydłużony okres wymiany oleju do 1000 godzin, bezobsługowy napęd zaworów, prowadzą do obniżenia kosztów obsługi. Kompaktowa konstrukcja silnika jak również opcjonalne dodatkowe  napędy odbioru mocy redukują koszty zabudowy i zwiększają ilość zastosowań. 100% odbiór mocy od strony koła zamachowego oraz od czoła silnika jak również dodatkowe odbiory mocy z wartością do 120 Nm do zabudowy maksymalnie 2 pomp hydraulicznych. 

Silniki te spełniają wymagania  norm EU Stufe IIIB i US EPA Tier 4 z katalizatorem utleniającym. Dostępne są opcjonalnie warianty bez systemu oczyszczania spalin  dla EU <37kW

facebook                                                                                                                       logo deutz małe