2.2 L3

csm_10.TCD_7.8_AGRI_front_l_oben_e5ec67ad5acsm_TCD-2.2_c8505d02fb

Nowo opracowany 3-cylindrowy rzędowy silnik z zewnętrznie chłodzoną recyrkulacją spalin z turbodoładowaniem lub wolnossący. Mocny silnik przeznaczony do zastosowań przemysłowych zaprojektowany w oparciu o udaną serię TCD 2.9.  Wykorzystanie katalizatora DOC umożliwia bezobsługową pracę we wszystkich aplikacjach i warunkach otoczenia dla poziomu TIER 4 lub z filtrami cząstek stałych DPF dla etapu TIER 5. System wtrysku Common Rail z wydajnym spalaniem gwarantują bardzo dobre osiągi silnika przy najniższym zużyciu paliwa i emisji spalin. 

Podobne wymiary przyłączy i główne interfejsy instalacyjne takie jak w silnikach TCD 2.9 i G 2.2/G 2.9 (LPG) ułatwiają instalację w urządzeniach zasilanych olejem napędowym i gazem. 

Wydłużony okres wymiany oleju do 1000h, bezobsługowy napęd zaworów oraz wielorowkowy pasek klinowy (opcjonalnie) zapewnia niskie koszty utrzymania. Silniki są wyposażone w modułowy system oczyszczana spalin (EAT), który może być dołączony jako opcja do silnika na rynkach nie wymagających wysokich norm emisji spalin. 

Kompaktowa konstrukcja silnika jak również opcjonalne dodatkowe  napędy odbioru mocy redukują koszty zabudowy i zwiększają ilość zastosowań. 100% odbiór mocy od strony koła zamachowego oraz od czoła silnika jak również dodatkowe odbiory mocy z wartością do 120 Nm do zabudowy maksymalnie 2 pomp hydraulicznych.

facebook                                                                                                                       logo deutz małe